#3

Assalammualaikum . Hye :D

Hari ni baru ada masa aku nak update blog kesayangan ni haa . Aku tak sihat ni . Tapi gagah jugak la update . Kelmarin aku saja la gedik turun latihan hoki tu . Dah nak dekat setahun tak main . Tiba2 kelmarin cikgu suruh lari padang 3 round . Aku dah la lemah bab-bab nak lari nih . Then , warm up bagai . Panas teruk okay . Serious! 

Semalam skype-skype dengan Pikahh . Haha . Nama ja skype , tapi masing-masing buat kerja sendiri . Sebab? Yeah masing-masing dah tak tau nak buatpa . Skype pon sebab nak tengok muka ja . Rindu la katakan . Haha . 

Pagi tadi pulak , aku bangun awal . Huh ! Tak puas kot tidur . Dengan sakit-sakit badan. Awal pagi buta kawan aku si Hazim tu hantar mesej * Good Morning :) * Wahh , terharu jugak la . Lama dah phone aku tak masuk mesej morning macam tu . Then , mesej-mesej . Mama paksa buat kerja sekolah . Tapi dah 80% siap . Hee . 

macam ni lah  reaksi aku bila buat kerja sekolah tadi .

1 comment:

nas @ miss qs said...

semoga siaplah kerja sekolah tu adik yer,hehe..rindu betul zaman sekolah ni..walaupun ape pun,zaman sekolahlah yang paling best..hehe